sobota, 13 września 2014

Nowe tłumaczenie!

Zapraszam na moje nowe tłumaczenie.


Jako, że ff z Zayn'em nie wypaliło bo ktoś już je tłumaczy, postanowiłam tłumaczyć kolejne moje ulubione ff. Mam nadzieję, że się wam spodoba tak bardzo jak mi. ♥ Piszę je samemistakes__  (http://www.wattpad.com/user/samemistakes__) na wattpadzie.
Zapraszam.

 @Anonymous_ : Czy my naprawdę boimy się potwora spod łóżka czy potwora leżącego na nim?
@whocares_ : 'Nie nazywaj
tego walka, gdy wiesz, że to wojna.'
Ona jest @Anonymous_
On jest @whocares_
On tweetuje teksty piosenek; ona cytaty.
On używa konta, aby ukryć się przed popularnością. Ona używa konta, aby ukryć się przed rzeczywistością.
Oboje używają twittera, aby komunikować się ze sobą, żaden z nich nie wiedział z kim ma do czynienia.
Dziewczyna z depresją i sławny chłopak; niedokładny mecz w niebie. 
On uratował ją, ona uratowała jego.
Kto powiedział, że Twitter nie może uratować życia?

1 komentarz: